حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت سازمان دولتی این اداره کل از ابتدای سال تاکنون حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان را از چنگال متصرفان آزاد کرده اند.

عطاء اله اکبری اظهار داشت: با تلاش نیروهای یگان های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و با انجام هماهنگی های قضایی طی ۲۵ ماموریت در شهرهای مختلف استان این اراضی از تصرف اشخاص سودجو خارج و به وضع سابق بازگشت.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هرگونه دخل و تصرف و همچنین تغییر کاربری اراضی دولتی تخلف محسوب و در صورت مشاهده و گزارش، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

اکبری تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم گرامی استان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار